ODPOWIEDZ
22 y/o, 175 cm
studiuję, streamuję i coveruję, robiąc z siebie debila w internetach
Awatar użytkownika
speak up, I know you hate me looked at your picture and cried like a baby speak up, don't leave me waiting
nieobecnośćnie
wątki 18+tak
zaimkion/jego
postać
autor

1
I'm too shy to tell you the words on my mind
I hope you can see if you read through these lines
Oczywiście, że skłamał podczas wymieniania kolejnych wiadomości. Kłamał od lat, nie tylko innym, ale również samemu sobie, tonąc co raz to bardziej w głębinach własnych słów, które przestawały powoli mieć dla niego jakiekolwiek znaczenie. Ponowne pojawienie się Daniela w jego życiu wytrąciło go z tej powierzchownej równowagi, która udało mu się zbudować przez ostatnie lata. Nie zamierzał jednak odmówić spotkania jedynej osobie, która jakkolwiek trzymała go na powierzchni. Miał za złe zniknięcie, miał za złe to, że zostawił go samego, bez kontaktu, bez jakiejkolwiek informacji. Chciał wyjaśnić pewne sprawy, odnaleźć ponownie nić porozumienia, a być może ponownie mieć kogoś, przed kim nie musiał ukrywać, kim tak naprawdę jest.
Oczywiście, że skłamał, że był na mieście. Tak naprawdę siedział w mieszkaniu, chcąc chociaż trochę nadgonić zawalone projekty na studia. Poddał się jednak w momencie, w którym Daniel postanowił do niego napisać. Zamiast ślęczeć nad książkami, wolał przeglądać stare zdjęcia, zamiast przekształcać konkretne wzory astrofizyczne, wolał układać w głowie setkę scenariuszy, które mogły się wydarzyć przez najbliższe godziny. Wszystkie z nich nie miały jednak pozytywnego wydźwięku – Lonnie, chociaż na co dzień był optymistą, teraz miał jedynie same, negatywne myśli.