Nieobecności
By uchronić postać przed utratą rangi oraz ryzykiem utraty wizerunku, w przypadku dłuższych wyjazdów lub innych niedyspozycji, zaleca się zgłoszenie tzw. nieobecności. Przypominamy, że odbywać się to musi zgodnie z panującym regulaminem.
Sugeruje się również, aby termin nieobecności wskazać w odpowiednim polu profilu
W przypadku chęci zgłoszenia nieobecności, należy skorzystać z poniższego formularza:NIEOBECNOŚCI
7.1. Nieobecność może trwać maksymalnie 14 dni + 3 dni na powrót. Wymagane jest podanie konkretnych dat.
7.2. Nieobecność można zgłosić dla wszystkich lub wybranych kont, jeśli każde ma przynajmniej 5 postów fabularnych.
7.3. Między kolejnymi nieobecnościami na tym samym koncie musi pojawić się co najmniej 5 postów, w wymóg ten nie są wliczane posty napisane podczas trwania okresu nieobecności.
7.4. Postać reaktywowana musi najpierw dodać 5 postów, by nieobecność mogła zostać zaakceptowana.
7.5. W wyjątkowych przypadkach możliwe jest uzgodnienie innego terminu z administracją, jednak data zakończenia nieobecności musi być jawna – nie dopuszcza się nieobecności bezterminowych.
Kod: Zaznacz cały
[zam=NIEOBECNOŚĆ]
[b]Postaci:[/b] wypisz
[b]Termin nieobecności:[/b] DD/MM - DD/MM
[b]Wiadomość od użytkownika:[/b] opcjonalnie[/zam]