31 y/o
NARRATORSKI PIESEK
178 cm
dyrektor wykonawczy valencourt investment group
Awatar użytkownika
since love and fear can hardly exist together, if we must choose between them, it is far safer to be feared than loved
nieobecnośćnie
wątki 18+tak
zaimki-
typ narracji3rd
czas narracjipast
postać
autor

akta personalne
Obrazek
data i miejsce
the ritz-carlton, toronto
partner
celeste
status
zakończone
Ostatnio zmieniony czw wrz 24, 2026 9:35 am przez raphael valencourt, łącznie zmieniany 1 raz.
I walk alone, not because I have to, but because I choose to
dirty little diesel.
31 y/o
NARRATORSKI PIESEK
178 cm
dyrektor wykonawczy valencourt investment group
Awatar użytkownika
since love and fear can hardly exist together, if we must choose between them, it is far safer to be feared than loved
nieobecnośćnie
wątki 18+tak
zaimki-
typ narracji3rd
czas narracjipast
postać
autor

akta personalne
Obrazek
data i miejsce
kingston, ontario
partner
sarai
status
trwa
inne
-
I walk alone, not because I have to, but because I choose to
dirty little diesel.
31 y/o
NARRATORSKI PIESEK
178 cm
dyrektor wykonawczy valencourt investment group
Awatar użytkownika
since love and fear can hardly exist together, if we must choose between them, it is far safer to be feared than loved
nieobecnośćnie
wątki 18+tak
zaimki-
typ narracji3rd
czas narracjipast
postać
autor

akta personalne
Obrazek
data i miejsce
???
partner
celeste
status
trwa
inne
-
I walk alone, not because I have to, but because I choose to
dirty little diesel.
31 y/o
NARRATORSKI PIESEK
178 cm
dyrektor wykonawczy valencourt investment group
Awatar użytkownika
since love and fear can hardly exist together, if we must choose between them, it is far safer to be feared than loved
nieobecnośćnie
wątki 18+tak
zaimki-
typ narracji3rd
czas narracjipast
postać
autor

akta personalne
Obrazek
data i miejsce
???
partner
ginny
status
trwa
inne
podróż po wymiarze
I walk alone, not because I have to, but because I choose to
dirty little diesel.
31 y/o
NARRATORSKI PIESEK
178 cm
dyrektor wykonawczy valencourt investment group
Awatar użytkownika
since love and fear can hardly exist together, if we must choose between them, it is far safer to be feared than loved
nieobecnośćnie
wątki 18+tak
zaimki-
typ narracji3rd
czas narracjipast
postać
autor

akta personalne
Obrazek
data i miejsce
art gallery, burlington
partner
sadie
status
trwa
inne
dzień 35
I walk alone, not because I have to, but because I choose to
dirty little diesel.
ODPOWIEDZ

Wróć do „kalendarze”